Sunday 15 January 2012

::Suka & Duka Semester 5::

Haloo u ollz.... Dah lama aku x mengupdate blog ni... Tapi pagi ni tiba2 terasa nk jenguk jap... Rindu la kononnya...hehe... 

Xda apa pon aku nak tell kt sini... Just saja2 hilangkan bosan... Nak tido xbleh plak... 

Akhir2 sem ni mcm2 benda jadi kat kolej penginapan aku... Ni yang buat aku xsabo nak blk umah ni... Tiap2 hari kira hari utk blk kmpg... Dah xtenang plak dok kt sini... Apa2 pon aku tetap berdoa semoga aku dan juga kwn2 sentiasa selamat dan tabah hadapi segala dugaan dan cabaran yang dihadapi.. Hope sem depan bila aku blk sini xda lagi jadi perkara2 xelok kat sini... InsyaAllah... 

Walau camna pon ada gak kenangan2 manis kat sini sem ni... Contohnya, aktiviti blok dan ddp yang dijalankan best2 jgk la...  Biasa la tu kan... Kehidupan ni mesti ada yang pahit dan yang manis... Bak kata pepatah yang baik kita jadikan ikutan yang buruk jadikan sempadan.. hahaha.... 

Tu je la yang aku nak coretkan untuk pagi2 hari ni... Assalamualaikum....


Bila kebosanan melanda mula aku jadi xtentu hala.... hahahaha...

2 comments:

  1. hidup tnpa dugaan umpama rumah tanpa tiang.

    tanpa dugaan kita tak dapat belajar erti tabah.
    hadapi segalanya dgn tenang yup!

    take care friend! dok umah jgn liat nk balik u pulak..hang tu tinggai 1 sem ja lg..hihi..

    ReplyDelete
  2. hehehe... yup... tggl 1 sem je lg..aku akan habiskan sisa2 kehidupan kt uum dgn tabah... thanks my frens...

    ReplyDelete