Friday 9 March 2012

BMW TU!!!

Assalamualaikum guys.... 


Hari ni aku rasa happy sangat sebab hajat aku tercapai dlm beberapa jam saja... hehe... tettttt!!!

Begini citernya... Lepas ja habis kursus PRA-L Kereta aku dgn member2 aku (Deeja, Mahirah & Aziela Razali) pon tunggu  la van Mustika Muhibah dtg ambik kitaorg utk blk UUM... Pastu masa kmi duduk kt dpn pejabat 2 owner Mustika dtg dgn BMWnya... Aku ckp la kt kwn2 aku tu, " Aku nak naik yg ni (BMW)"... Semua pakat gelak la... Hahaha...Lama la jgk kitaorg tunggu, pastu akibat perut yang sdh mula berkeroncong kami decide g isi perut dulu kt kantin... 


Pastu kami tgk ada bdk2 lain ada yg dh blk naik kereta Viva Mustika staff tlg hantar... Kami pon cepat2 la mkn nak tunggu kot2 ada lagi staff yang nk tolong hntrkan... Dlm beberapa minit, ada pakcik tu ckp "adik tunggu abg yg tgh mkn tu, nnt dia tlg hantarkan". Ok fine!!! Kami pon tggu la... 


Then, beberapa minit kemudian van pon dtg... Kami berempat relax je sbb kami dh agak mmg xdpt naik punya coze dh ramai giler nk naik...Ni lah time paling best, owner td tu keluar dari ofis... Pastu dia ckp, " kalau nak tumpang smpi kt masjid UUM bleh la"... Dia nk g solat jumaat kt situ... So, apa lagi dlm hati aku dh mula berbunga2 la dgn pelawaan dia... Bdk2 yg dlm van pon ada yg nk turun nak ikut kami tp kami berempat dh setuju nak ikut... Melepas la bdk2 tu... Dengan penuh senyuman kami berempat pon melangkah masuk dlm BMW tu dgn sopan... Aku lah org berada di seat depan... Best Siot!!! Wakakaka....


Akhirnya, kami pon smpi ke UUM... Mula2 ingat dia nak turunkan kt masjid je tp dgn baik hatinya dia hntr smpi kt DDP EON... Mmg Terbaek r... Kebetulan lak time tu bdk2 laki nkg masjid, mmg menjadi perhatian la... Semua terpegun tgk kami turun dr BWM... Mesti diaorg pikir ni mesti da skandal ke apa ke... Haloo, kami bukan perempuan murahan ok?? Dah rezeki kami dpt naik keta mahal, xkan nk tolak.. Dah ada org offer nak hntr terima je la dgn hati yang terbuka... Bknnya buat benda xelok pon... (^_^)


Ni lah first time aku dpt naik BMW setelah lama idam nak naik kereta tu... Klu Mercedes tu dh bnyk kali jgk la... Bkn senang nk naik kereta2 mewah ni... Mesti korang ckp aku ni peqhak n poyo kan??? Ada aku kesah??? Yang penting aku gembira hajat aku tercapai hari ni... Nak dapat sendiri punya 10 tahun aku keja blom tentu dpt... Hope, next time dpt la lagi naik keta mewah mcm ni... hehehe... 


       Tu je la yang aku nak kongsi hari ni.... I'm so happy today...

Sekian. Wassalam...













No comments:

Post a Comment