Thursday 12 May 2011

MASIHKAH ADA KESEMPATAN BUATKU???

Assalamualiakum readers... Aku cuma nak kongsi dilema dlm diriku skrang ni... Blog aku ni lah tempat aku meluahkan perasaanku yg gundah gulana ni....Masihkah sempat aku.......


Menelaah buku n m'hafal nota2 utk paper final exam yang berturut2 ni dr 14,15, n 16 hb ni??? Aku sgt2 risau tkt xsempat membaca semuanya... Ketiga2 paper ni plak semuanya perlukan pembacaan xde pengiraan langsung.... Perghhh.... Mmg berasap la kepala otak aku nanti jwb exam... Skrang ni bru abis baca 1 subjek lg 2 xabis lagi... Pening2... xtau nak baca yang mana satu ni.... Masa plak dh agak kesuntukan.... Aku harap sgt bleh hbskan dlm masa yg sgt suntuk nih... Time is very gold 4 me now..... huhuhu...


Main problemnya adalah bila bkk ja nota dh mula menguap... klu online xde plak nk menguap... Geram betul aku... Camna yer nak buat bg x ngantuk bila nk study???Klu online smpi 2 3 pg pon mata ttp segar tapiiii klu study max 2 jam je bleh tahan.... Dugaan betol la... 


Walau mcm mana pon aku ttp kne struggle utk ketiga2 paper ni... Aku mesti buat sebaik mungkin... Aku mesti lawan rasa mls dan mengantuk ni... Aku xkan mengalah sebelum berjuang... Semangat3!!!! Motivasi kendiri...hehe...


Aku amat berharap kesempatan masih ada untuk aku......... 

No comments:

Post a Comment