Saturday 21 May 2011

Last Day For Sem 4 at UUM

Assalamualaikum readers.... 

Hari ni merupakan hari terakhir aku kat UUM utk sem 4 ni...Gembira tidak terkata bila dah abis exam ni... MERDEKA3!!! tp utk sem ni jela... hehe...

Yang paling best xsabar  aku nak tggu my family dtg ambik... Kali ni aku xpayah usung beg berat2 turun naik bas... Penat oooo usung beg turun  naik bas... Sampai2 umah mesti terlentang atas katil dulu r... haha... Tp barang aku mmg bnyk giler kali ni... Kalau xmuat keta t jenoh la aku... T xpasal2 kena membebel ngan mak aku... huhuhu... 

Rasa sayu plak hati ni nak berpisah ngan member2 baik aku kt sini... Tp xpe, orang kata setiap pertemuan akan ada perpisahan... Perpisahan ni sementara ja kot, InsyaAllah. Hope kita berjumpa lagi sem dpn...Tp apa2 pon aku mmg enjoy bla bersama2 ngan best friends aku kt sini... Korang mmg terbaekk r... Love u all...Dkt 4 bulan tu agak lama jgk la klu nak ikutkan... Klu rindu2 tu contact la aku ye...haha... Nak buat apa xtau la masa cuti panjang ni... Hope ade la keja berfaedah yg aku bleh buat... Klu xda keja nmpk gayanya jd suri rumah tangga la sepenuh masa... Mesti boring giler... Xda2, aku mesti keja... Nak kumpul wet utk masa depan... wakakaka...

Selama 4 sem aku kt sini mcm2 kenangan manis n pahit yang dah aku lalui... Kenangan manis akan aku kunci rapat2 dlm kotak ingatan aku sampai bila2 n kenangan pahit akan aku jdkan pengajaran supaya banana not fruit two times... Aku jgk berharap result exam aku utk sem ni lbh baik dri sebelom2 ni la... Aku dh cuba buat yang terbaik, sekarang aku hny mampu berdoa n tawakal je la...  Tapi apa yang penting semua tugasan aku utk sem ni dah bereh....

Kepada kwn2 aku yg masih blom abis exam tu, truskan perjuangan anda yup.... Chayok2!!! Study Smart ok??? DO the BEST!!! Hati2 dlm perjalanan blk kmpg nnt yea...

Akhir kata, selamat bercuti dan aku nak ucap jugak selamat menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak serta Selamat Hari Raya Aidil Fitri w/pon beberapa bulan lg akan tiba kpd semua kwn2 tersayang... hehe..

Sekian... Wassalam.....  (^_^)













3 comments:

  1. huuu..sedih la bace entri ko ni..

    i will miss u 2..=(

    hope kte sume dapat keje la kan..

    de wet t leh enjoy puas2 sem depan..haha..^_^

    ko pun jge diri k..!

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya..huhu..maaf zahir dn batin..

    ReplyDelete
  3. hehehe... sedih ke ummi?? stakat ni aku xdpt keje lg.. aritu da mintak kerani, tp xdpt kot sbb 2 bulan je nk keje kejap sgt diaorg kata.. klu xdpt keja jgk lepas kenduri nnt, aku g dok umah abg aku kot.. tolong dia buat bisnes...hehe.. nazurah, ko jgn lupa wak kelik kuih raya kat aku nnt tau... hahahaha.....

    ReplyDelete