Monday 12 December 2011

What??? Why??? Who??? When??? Where???

What??? Apa???
Apa yang aku nak cite??? Xde pa2 pon nak cite... Just nak ckp aku sgt BOSAN DAN TENSION... Xtau nak buat apa... Nak buat keje pon xde mood... 


Why??? Mengapa???
Mengapa aku jadi begini??? Aku sgt tertekan dengan keadaan yang aku hadapi skrang... Berserabut!!!!


Who??? Siapa???
Siapa??? Sapa yang aku perlukan skrang ni adalah My Mom.... Miss u so much!!!! Hanya dia yg betol2 paham aku....


When??? Bila???
Bila??? Bila mood aku xbaik please jgn cari pasal... Takot nnt ada yang mkn hati berulam jantung sendiri.... Bila mood aku baik ckp la apa2 pon aku relaks jerk... hehe...


Where??? Dimana???
Dimana??? Aku perlukan suatu tempat yang tenang... Jauh dari segala kesibukan dan kekacauan... (My Home)...


AKU SEDANG MENGALAMI SINDROM 5W SKARANG NI..... SO, SAPE2 YANG TERKENA AYAT2 HOT DARI AKU.... AKU MINTAK MAAF BNYK2 LA... EMOSI KURANG STABIL BUAT MASA NI.... 


AKU HANYA INSAN YANG LEMAH..... 





2 comments:

  1. what? hang tertekan?
    why? siapa yg buat hang tension?
    who? siapa yg bole hang rujuk? ak la ;)
    when? anytime i can listen all of ur problem. ^^
    where? fb, chat, msg or call. luahkan aja deyh!

    hang bukan insan yg lemah. tapi lemah lembut. hihi.

    ReplyDelete
  2. Lemah lembut??? No komen... hahaha... Tertekan dgn apa yg berlaku di sekeliling... Bnyk t'jwb yg kena pikul... Thanks la sbb bisa menjadi penasihat yg baik my frens... hehehe...

    ReplyDelete